Lista erorilor comune cu dispozitivul Next-Generation pentru Android:
- “Bluetooth nu este disponibil” – Asigurați-vă că este acordată permisiunea de localizare. De asemenea, este posibil ca telefonul dvs. să nu suporte versiunea Bluetooth a dispozitivului OBDeleven. Ați putea verifica dacă vă puteți conecta la alte dispozitive prin Bluetooth?
- “Device not responding” (Dispozitivul nu răspunde) înseamnă că dispozitivul nu s-a putut conecta la vehiculul dvs. Puteți încerca să scoateți dispozitivul din priză și să îl conectați din nou sau să reporniți telefonul/tableta.
- “Eroare de server” – așteptați până la 5 minute și încercați să vă conectați din nou.
- “Device is not authorised” (Dispozitivul nu este autorizat) – încercați să reinstalați aplicația dacă problema persistă, vă rugăm să luați legătura cu serviciul nostru de asistență pentru clienți, furnizând achiziția dvs.
- “Unable to connect” (Nu s-a putut conecta) – Nu s-a putut conecta prin Bluetooth. Puteți încerca să deschideți meniul lateral -> dispozitiv și să ștergeți toate dispozitivele din acea listă, deconectați dispozitivul, reporniți telefonul, conectați dispozitivul și încercați să vă conectați din nou.
Dacă aveți în continuare probleme sau întrebări, vă rugăm să contactați direct serviciul nostru de asistență pentru clienți prin Live Chat, iar noi vă vom răspunde cât mai curând posibil.
Lista erorilor comune cu dispozitivul Next-Generation pentru iOS:
- “Aplicația are nevoie de acces la Bluetooth. Îl puteți acorda în Setări“. – Trebuie să activați permisiunile Bluetooth prin intermediul setărilor iPhone pentru aplicația OBDeleven.
- “Bluetooth not enabled” – Activați Bluetooth în telefon.
- “Bluetooth nu este disponibil” – Trebuie să verificați Bluetooth-ul telefonului dvs. sau să încercați cu un alt telefon/tabletă.
- “Failed connecting to the engine, please try turning on the ignition or enter the VIN manually.” – Aplicația OBDeleven nu se conectează la unitatea de control a autovehiculului dumneavoastră de la Motor. Puteți să apăsați manual “Continue” (Continuare) și să introduceți VIN-ul vehiculului sau să selectați vehiculul din garajul dvs.
- “Vehiculul nu a fost identificat. Verificați VIN și încercați din nou” – aplicația nu a putut citi numărul VIN al vehiculului dvs. Puteți introduce manual numărul de identificare al vehiculului dumneavoastră sau puteți selecta vehiculul din garaj.
- “Update available” (Actualizare disponibilă) – Există o nouă versiune a aplicației OBDeleven și trebuie să o actualizați prin intermediul magazinului APP.
Dacă întâmpinați probleme la conectarea dispozitivului de primă generație (alb, pentru Android), iată ce puteți verifica:
- Poți vedea LED-ul roșu activ pe dispozitiv atunci când îl conectezi la mașină? Odată ce conectați dispozitivul la autovehicul, lumina ROȘIE a dispozitivului ar trebui să se aprindă, ceea ce înseamnă că dispozitivul primește tensiune de la autovehicul. Îl puteți testa cu un alt vehicul dacă nu se aprinde. Dacă în continuare nu se aprinde, este posibil ca dispozitivul să fie defect. Ați putea contacta serviciul de asistență pentru clienți?
- Telefonul dvs. găsește dispozitivul prin setările Bluetooth ale telefonului? Vă rugăm să nu ezitați să verificați dacă puteți găsi dispozitivul prin Bluetooth. Îl puteți testa cu un alt telefon/tabletă dacă nu îl găsiți. Dacă în continuare nu îl găsiți, este posibil ca dispozitivul să fie defect și ar trebui să contactați Asistența pentru clienți.
- Reușiți să împerecheați dispozitivul cu codul de împerechere 1234? Dacă puteți găsi dispozitivul prin Bluetooth, ați putea să îl împerecheați cu ajutorul codului 1234? (Vă rugăm să vă asigurați că telefonul/tableta nu este împerecheat(ă) de un alt dispozitiv).
- Ce mesaj de eroare ați primit atunci când v-ați conectat prin intermediul aplicației OBDeleven? Ați putea verifica ce se întâmplă exact atunci când apăsați butonul de conectare? Dacă primiți mesajul “Device not responding” (Dispozitivul nu răspunde), este probabil ca dispozitivul să fie defect și ar trebui să contactați distribuitorul.
Dacă primiți mesajul “Unable to connect” (Nu se poate conecta) sau dacă butonul de conectare se învârte și nu primiți nicio eroare, iată ce puteți face:
- Deschideți aplicația.
- Apăsați meniu -> dispozitiv.
- Ștergeți toate dispozitivele din lista respectivă.
- Reporniți telefonul.
- Activați localizarea pe telefon.
- Deschideți aplicația (NU asociați dispozitivul prin Bluetooth).
- Apăsați butonul de conectare.
Dacă nu reușiți să vă rezolvați problemele, cea mai bună modalitate este să contactați serviciul de asistență pentru clienți apăsând “HELP” în aplicația OBDeleven.
NOTĂ: Dispozitivul de primă generație poate funcționa numai cu Android (nu puteți utiliza dispozitivul de primă generație cu iOS). Va trebui să aveți o conexiune stabilă la internet pentru a utiliza OBDeleven.